Pembaca Blog

01 May 2011

Kipas Dan Dikipas

Ha..tau ke maksud disebalik tajuk entry kat atas tu???
siapa yang dikipas dan mengipas....selalunya hal seperti ini akan berlaku dimana-mana je
tak kisah la dalam jabatan awam atau swasta sekalipun..trend kipas ni seakan-akan menjadi 
kalau xberkesan...angkat kipas nih...


budaya..perlu ke mengipas untuk dapat sesuatu????ada orang kata perlu..sebabnya nak dapat somthing sekrang ni susah sebabnya persaingan terlalu sengit..jadi nak memudahkan cara kipas la...hahahaha..cetek betul pemikiran...pada saya biarlah kita dapat apa yang kita nak atas usaha bukan atas penat mengipas...kadang-kadang kita pelik kerja jap je ...dah naik pangkat...lebih tinggi daripada kita...sedangkan kita kerja bagai nak mati....tak naik-naik pangkat....huk3...itulah kenyataan dunia..tak kipas tak boleh naik...tapi janganlah pasni anda semua kejer nak mengipas je...kalau mengipas time eletrik xde xpelah...jangan mengipas aka membodek terutama bagi orang-orang bawahan....dan juga tak terkecuali orang atasan yer....


daripada kipas orang bek kipas sate..boleh makan

No comments: